Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakılırsa strüktürlmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve nazarıitibar alanları üzere değçalışmakenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların çalışmaletmeniz sinein farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, uygun maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin son plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde değçalışmati. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle bile bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” dönemi kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baş radde koskocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve komünikasyon teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş süreçlerini değçalışmatirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olası oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki geçmişi 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma fail yıllarda internet şehir çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir üzeri olduğu yadsısalat. Burada önemli bir süje daha var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çallıkışmalarını belirli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı altında kellelayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birbir hayli projenin dönem ortamında üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede devamlı cenahınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine bentlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, ahir mergup skorları vermemektedir.